درباره وبلاگ

شلااااااام ببهشيد يادم رفت بگم به وبلاگم خوش اومدين لاستش من هنوز خوب بلد نيشتم بنويشم اخه دلسته خوشتيپم ولي يه ذره مونده بزرگ بشم بلم مردسه ولي قول قول بزرگ كه شدم يه وبلاگ خوب با كلاس بنويسم كه هممممتون خوشتون بياد حالا مجبورم بزالم بعضي ها الكي از خودشون جاي من بنويسن منم هيشي نگم حالا بدم شد شما به بزلگي خودتون ببهشيد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تك گل باغ زندگيم و آدرس golpesareman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 11575
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


تك گل باغ زندگيم
آره ديگه فقط تويي تك گل باغ زندگيم پس چي؟؟؟؟؟؟؟
دو شنبه 15 اسفند 1398برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : بابايي عدنان و خودم       

 

 

       شلاااااااااااام  

      خوفين؟؟ دلتون برام تنگشده بود آله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     خودم ميدونشتم

     ببهشيد نتوشتم زودتر از اين بيام لاستش يه خولده كسالت داشتمكه

        لوم نميشه بهتون بگم

         ديلوز با بابايي جونم  لفتيم دكتل

     نميدونين چقده هواش سلد بود

        تااااااازه شم يه عالمه ي زياد بلف باليده بود

    من كه تا الانه بلف نديده بودم آخه ميدونين كه من

  يه ذله كوچولووم هشت ماهمه

 تو اونجايي كه اقا دكتله هست  كه اسمش مطب

   خيلي شلوغ بود همه حلف ميزدن

  من همش نگاشون ميكلدم

  هوصله م سل رفته بود گلسنه مم شده بود

  خلاصه خيلي بهم بد گذشت

 بگذيلم

  لاستي چندا عكش خوكشلم آولدم ببينين

  عمه روناك هم  ببينه دلش بلام آب بشه

  لاستش  يه ذله كوچولو منم دلم براش تنگ شده

 فخط يه ذله هاا


وووواااااااااااااي ببهشيد خط خلابه ديگه عكشام نمياد فلداحتما ميالم

  ببخشيدااااااا عمه جونم توهم ببهش

خب ديه بلم بخوابم ديل وخته

 شب همگي خوش وبخير



نظرات شما عزیزان:

پپر
ساعت22:37---27 تير 1391
سلام عسیس دلم.الان که دارم این مطلبوبرات میذارم تو توی خونتون بین یه عالمه ادمی که همشون عاقشتن درست مثل من!یه عالمه مهمون که به خاطر یه جوجوی چش دریایی خوشحالن.اخه این جوجوی خوشمل داره یه سالش میشه!بین خودمون بمونه آرتین:راستش به این ادما حسودیم شد که پیشتن!
آخه خیلی دوس داشتم پیشت بودم ولی میتونم تصورکنم که الان روووووووون توپولتو بایه عالمه خط و چین پهن کردی روی یه مبل وداری به اینوراونور نکاه میکنی!شایدم داری چوپی میکشی ناقلا!
حضرت رونداااااار نکنه تومهمونی حواست بره پیش یه دخمل!!!!!اونوقت پپری اینجاغصه میخوره ها!
ببسخید زیاد حرف زدم ازهمین فاصله دور لپ گلی تو میبوسم.
قربون اون چینای روی رونت برم.ایشالا یه روزی برسه که جلوی شمع "1" کیک امشبت سه تا صفر گنده ی خوشمل بذاری!
"تولدت مبارک" روندار چش دریایی من!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: